18 Eylül 2010 Cumartesi

Üzüm Suyu ile Kanser Tedavisi

ÜZÜM SUYU İLE KANSER TEDAVİSİ

Kanser rahatsızlığının doğal yollarla tedavisi hakkında internette bir siteyi okuyordum. "tedavi için önemli ipuçları" başlığı altında "siyah uzum suyu ile tedavi" diye bir bilgi gördüm. Doğru olup olmadığını bilmiyorum ama sizlere iletmeliyim diye düşündüm.

Daha önceki mesajlarımda ABD kayıtlarından alınmış anti-kanser bitkilerin listesini göndermiştim. Listenin basında üzüm yer alıyordu. Bu nedenle aşağıdaki metinde anlatılan yarım günlük siyah üzüm suyu uygulamasının kanser tedavisinde etkin olabileceğini düşünmekteyim.

Uygulanışı hiç zor değil. Sabah yarım litrelik siyah üzüm suyu alınacak, başka hiç bir şey yenmeden takriben her 10-15 dakikada bir 2-3 yudum içilecek, öğlene kadar bu şekilde devam edilecek (hepsi birden içilmeyecek) , öğleden itibaren yemek serbest, ancak aksam  8'den sonra bir şey yenmeyecek, sabah olunca aynı işlem yapılacak, yani öğlene kadar sadece üzüm suyu yudum yudum içilecek. 2 hafta-1 ay arasında bu şekilde devam edilecek.

İngilizce metnin içinde, bu yöntemle akciğer kanserinin 2 haftada, prostat kanserinin 1 ayda iyileştiği, deneyen 200 kısının bütünüyle iyileştiği gibi bilgiler yer almaktadır.

Gördüğüm kadarıyla, bu uygulamada değişik riskli maddelerin kullanılması söz konusu değil, yarım gün uzum suyu ile beslenme, yarım gün normal beslenme prensibine dayanıyor. Bu şekilde uygulanmasının nedeni, diğer besinlerin üzüm suyunun etkisini yok
etmemesi olarak açıklanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder